BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 11, 2010

cerite ttg KEHIDUPAN~

kwn??
sahabat??
teman??
buddies??
friend???

semua mksudnye same je kan??aku ase semua plukan sahabat dlm kehidupan,mcmtu jgak aku,,so,ari nie aku na cite ttg sahabat aku,,ececehh,,mcm na bcerite kat seribu org je kan??padahal followe kaw bnyak sgat ke kila???hahaha,,bio ler,,jnji aku na cite jgak~

okie dokie,,kite stat ngan zaman mude mudi a.k.a dak hingusan dolu la ye,,aku dulu btadika di tadika kmpungku,,hehe,,(ayat bm kaw na kne sepak ye!!)then afta that,masuk skolah rendah,,as usual 2 sesi la kan,pg dan ptg,,time zaman aku nie,,kelas aku je la yg akan ttap maintain 1 kelas je,,yg lain nye 2 ke 3 kelas,,almaklumlah umat yg lahir taon 1991 kat kmpung aku tuh skit kot,huhu,,tiap2 saat,jam,hari,minggu,bulan,tahun,,aku nengok muke yg same je..ye la kan na buwek cmane da itu je yg ade,,time kocik2 dulu mmg syiok la jgak,,geng aku nieh bley than la femes kat skola,,aku???biase2 je la kot,,tp ni na bannge skit,,huhu,,aku pnah memerintah sekolah aw slame 1 tahun a.k.a jd KETUA PENGAWAS(sumpah kaw bongkak!!bhahahaha)..tu pon sobab mgkin spesies lelaki ataupon lelaki yg btauliah kat skola aku kurang,,ngee~
ekceli,,bley  thn rindu gak la ngan moment2 skolah rendah tu,,coz skunk sume da bwat haluan msing2,,cntact pon biase2 je,,suam2 kuku je,,tp ape2 pon,,untuk kwn2 aku,,wish ol of u gud luck keyh!!

huhu,,pic time drjah bpe nta,,aku yg no.4 dr kiri brisan blakang skali,,
ngee!!comel seyh!!

okie dokie~skunk ni na cite time skola mnengah plak ea,,time konon2 na up la kan,huhu..time f1 smpai f3 aku agak baik sikit la kot coz mak akuh msukkn aku kat skola agama,,SAMTTAR!!,,ngee,skola ni ley than gak la pemes,,dok skola ni best la,,ramai kwn tp nta mcm ta serasi sgt ngan jiwa syaiton aku nih!!huhu,,kat skola ramai gak la yg aku minat.haha,,bley nmpak disitu kn btape kgatalan sorg pmpuan yg bname Liyana Aqilah!!haha..wadepish!!tp tu sume mainan duniawi je,,ececeh!!haha,,na taw ta??aku ni bley plak tmimpi bdak yg aku suke time skola ni dulu mlm klmarin,hahah,agak2 kn ape ptandenye tuh??budus tol,,
ok2,bbalik pd cerite,,time pmr result aku ok je ta sgempak GEMPAK ASTRO!!haha,,org kate ckup2 mkn je,,n thats y aku amik kputusan apply teknik,,dapat plak tuh,,mmg tbaik dr ldglah kan,,so aku abeskan mase f4 n f5 aku kat S.M.T KLANG dlm jurusan pgurusan prniagaan(jauh myimpang ngan cost aku skunk ni)..kat sini aku btuko2 kwn baik,,haha,tp ta de la baik mane pon kan,biase2 je,,
ekceli aku ta suke sgt na bcerite ttg xperience aku time kat teknik coz ade yg agak bullshit!!n f~!@#$%^!!!!haha,,mencarut~bio la,,ADE AKU KESAH,,just time nie aku kutip bnyak pgalamn ttg sahabat,,yg mane shabat dan yg mane pnikam blakangkuh!!hahha.dah,mlas na cite ag,ngee~~

nie moment time f4,,miss u guys!!

time result spm plak,,alhamdullilah better than pmr,,bosan gile  dok uma time tgu result so aku decide amek sijil kemahiran malaysia,,but sumpah aku rase myesal kot masok pusat kmahiran haram jadah nie,,haha,,tp cite ttg kolej nie agak best jgak la,even rase ttipu same hitu hindia budus!!bkn aku je taw asde mcmtu..bley kate hmpir ksenua kwn aku la bpikiran mcm aku,,haha,,anyway na ckap kat sini, bhawa sy mnanggung hutang yg amat sgt,,haha..hutang time kolej ni plus3 hutang ptptn!!haha,,mmg ta pyh pk na kwen la kaw kila slagi ta setel hutang tuh,ngee~

okie2 kite start cite ea,aku masok kolej ni akhir bulan 12,bru 2 mgu kot abes spm,,lupe dah,huhu,,aku dpat 1 bilik ngan dak kapar n mmber time kat teknik dulu,,ta sgke die pon kne tipu mcm aku,hahah,jaat tol mulot,,ngee,,smingu kne orientasi,,ooh2 lupe plak na introduce kolej ni,,nme kolej ni KOLEJ KEMAHIRAN INTRA!!tletak di kuala selangor nun,,ta juah mane pon dr umah aku,,1 jam lbih smapi da,,huhu,, smbng blik cite,,kiteorg bwat mcm2 la time orientasi tuh,,xplorace kat bukit melawati la,,senaman bbgai snaman la,,mcm2 la xtviti,,n kat sini la aku btemu cinte ku,,ececehhh cinta la sgt kan,,yg adooo je skunk ni!!ngee~
time 1st week blaja aku da dlantik sbagai setiausaha MPP kat sini(BPENGARUH LA WEI AKU!!)haha,,bley la kan,,

hari2 yg aku lalui kat sini sgt la myeronokkn dtambah plak dpat mmber yg mmg masuk kpale,,best fren aku kat sini adelah bdak kcik yg bname WAN NURUL ASIKIN,,bdak maran,,best gile kot,,kat sini aku blaja mcm2 ttg psahabatan,,kdg2 gaduh haha but sekejap je,,mase sem 1 smuenye bjalan dgn smooth but sem 2 ta sebest sem 1,,emm,,ta taw la knape..pncapaian aku kat sini bley than bgus la,,ta pnah ta bgus,,hahaha,,gurau je..

huhu,,mlas la na cite pjg2 lg,,kite bg gmbar je la ye,,

time frenship day,,yg pling kcik skali pkai spek itam tu la bestpwen sye,,

time hujung2 sem,,na bpisah da,,tu yg mcm sakai tu,,ngee


time at bukit mlawati ngan lcterur,,bju cm pkerja kilang kan??


yg ni beso sikit,,ini la cinte saye,,tp skunk ta lagi,,hmm,ade jodoh ade la kan,,
haishhh!!!


TO BE CONTINUE~




0 charotan: