BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 15, 2011

hapdet3!!

ngeh3,,slepas bhmpas bpulas maw mnhapdet ini velog,,akhirnye bjaye jgak kan..lme btol asenye aku sunyi dr mnaip nie,,bkan ape,cume bile kmalasan itu sudah bnar2 mlanda diri,,maka sume bnda pon ta akan jd wahai cik AQILAH!!!haha..

ekceli,na story sal gotong royong ari niee,,n aku sure lah,,mmber2 aku pon akan ngapdet bnda yg same je ari nie,hehe.,ok2 kite start ngan BISMILLAH dulu ye..

pg td bgun jep da pkul 7.15(bile jepun da dtg mmg ta hengat na bgun awal,hehe).nseb bahek ta lmbat..kredit la to Pida bab kejot aku,,ntry lain aku cite plak sal kwn2 aku ye,, 

bbekalkan ubat gigi,beros gigi n sabun papaya(chett,promote!!) aku pon mlangkah ke toilet ngan muke mamai2 ag..ta pyh na tnye la np ta ade sbun mndi sbb sape la na bazirkan air UITM ni mandi2 pg2 smate2 na pg gotong-royong yg akhirnye busuk jgak n kne mndi lg,,ye ta???hehe,,alasan kaw dowh!.
da siap2 sume kiteorg pon bkumpul la kat pdang silat baiduri nun tok senamrobik katenye,,tp bjam2 mse kami yg bharge dhbiskn disitu ye krn tiade psediaan yg rapi dbuat oleh mreka2 yg btggungjwb..oppss!!!
wing kitorg dtugaskan untuk mbershkan surau skangkang kera bwh kolej then kmas wing n bilik msg2,,
ekceli ta pnat mane pon tp lapa tu yg bley than tuh..tunggu2 ngatkan dpatla DOUBLE CHEESE BURGER mekdi,,tp yg dpt......alahai,,lyn je la gmbar2 bwh nie ye..

muke2 rajin bgun pg,,kurg rajin mandi,hahaha

kalau dh name part 3,mmg gile bgambar!!

pose model,dayah n shila

adah,na tido g naik bilik la!

ni la mekdi yg dgmbar-gmburkan!!cheet!

bsame wingcap n mantan wc yg tsayang,,haha

again,adah n sy

PIDA N NINOT

0 charotan: